Woerden F4 - Kamerik JO9-1

F-Pupillen beker poule, F1, Groep 7 04

24 september 2011 10:15

Zaterdag 24 september 10.15 uit tegen sc Woerden

Na de afzegging van onze top verdediger Bas, hebben de leiders van de F1 na druk onderling overleg de volgende verdedigers opgesteld: Jim, luuk, Lucas en op doel Bram. Dat dit een goede keuze was bleek na afloop van de wedstrijd, de verdediging stond als een huis, sc woerden kwam er niet aan te pas, en als ze er door kwamen vonden ze Bram nog altijd op hun pad, die een paar mooie reddingen had.

De jongens begonnen zeer gretig aan de wedstrijd, de supporters waren nog een plekje aan het zoeken toen Jesse al het doel gevonden had, na 30 seconden stond het al 1-0. Ze hadden de smaak alweer te pakken het ging weer heel snel 2-0 Gaby, 3-0 Siep, 4-0 Jesse, 4-1 sc Woerden had even hoop op meer maar vv Kamerik ging weer rustig verder de een nog mooier dan de andere ze tikten er lustig op los zoals bijvoorbeeld bij de 5-1 Keeper Bram schiet hem naar verdediger Luuk, die speelt gelijk door naar middenvelder Jesse, die speelt gelijk naar spits Gaby en die schiet hem prachtig onder de keeper door. 6-1 Jesse, Siep speelt 3 man uit ziet Jesse vrijstaan, jesse speelt nog even de keeper uit en maakt de 7-1.

Toen mochten de jongens even rusten, want er word hard gewerkt zeker ook door het middenveld waar Mick, Jesse, Siep en schaduwspits Mees alle gaten dicht lopen. En bij balbezit goed hun positie kiezen zodat er altijd een vrije man is om aangespeelt te worden. Na rust ging het weer gewoon verder van Mees naar Jesse en dan naar Mick die goed vanaf het middenveld doorkwam 8-1, Siep 9-1, Gaby 10-1, Mick 11-1, Jesse 12-1, Gaby 13-1, Jesse 14-1.

Deze jongens zijn dit seizoen zo gegroeid in alle opzichten, ook een hecht team die voor elkaar door het vuur gaan, niemand die verzaakt en elkaar ook het succes gunnen. Wat ook een compliment is naar de trainers die elke week 2 keer met deze jongens bezig zijn, voor het succes van vandaag.

Groeten

Gaby van der Weert