Kamerik D1: Bekerwedstrijd tegen SJZ

D-Pupillen beker poule, D1, Groep 4 02

1 september 2012 10:15

Stan Kasius

Dit is het verslag van: Jurrie.

De opstelling van Kamerik D1

Wessel

Justin

Tim            Siem          Ruben

Max           Sander       Timo

Sam           Jerrel          Guus

Het eerste stuk van de eerste helft speelde we heel goed. Later zakte we een beetje in daardoor konden de tegenpartij schieten en scoorden ze het eerste doelpunt in de 27ste minuut. Toen was de rust en hebben de coaches goed uitgelegd wat we moesten doen. Toen begon de wedstrijd weer met 3 wissels, ik voor Jerrel, Lars voor Justin en Silas voor Sam. We begonnen gelijk om. In de 41ste minuut scoorden ik dankzij een mooie paas van Sander 1-1. Sam werd voor Sander gewisseld en ging voorin spelen. In de laatste minuut paaste Siem naar mij en ik paaste hem naar Sam die de bal fraai inschoot met een hard schot waardoor het 2-1 stond. Toen later floot de scheids af. Weer een overwinning binnen.

Groetjes Jurrie van den Berg.