inschrijven_volwassenen

Inschrijfformulier nieuwe leden (volwassen)

Meld je aan met een mobielnummer om op de hoogte te blijven van aflastingen (per sms)

Voor het registreren als KNVB-lid is een emailadres noodzakelijk. Indien jij je aanmeldt voor de afgelastingen van trainingen en/of wedstrijden via email wordt het bericht naar dit e-mail-adres verzonden.

Om kosten te besparen van incasso vragen wij u om toestemming de contributie via automatische incasso af te schrijven. De contributie wordt in twee termijnen in rekening gebracht.

Medische gegevens

In de Jaarvergadering van 8 november 2011 is met algemene stemmen door de leden besloten tot het invoeren van een vrijwilligersbeleid. Dit vrijwilligersbeleid komt er in het kort op neer dat met ingang van het seizoen 2012-2013 alle spelende leden gevraagd wordt een vrijwilligerstaak op zich te nemen. Voor leden tot 16 jaar dient dit door de ouders te gebeuren, voor leden vanaf 16 jaar door de leden zelf. Eventueel kunnen leden ouder dan 16 jaar er ook voor kiezen om hun ouders of partner een vrijwilligerstaak te laten uitvoeren.

Toestemmingsverklaring: Voor het goed functioneren van onze vereniging willen wij jou graag informeren over de vereniging, sportactiviteiten en dergelijke. Ook willen we speelschema’s, wedstrijduitslagen en soms ook foto’s en filmpjes van jou op internet, apps en social media plaatsen. Met dit formulier vragen wij jouw toestemming om jouw gegevens hiervoor te gebruiken. Met deze verklating geef ik vv Kamerik toestemming om gegevens over mij te verwerken. De wijze waarop wij als vereniging met jouw gegevens omgaan, kan je teruglezen in onze PRIVACYVERKLARING op de website. Mijn toestemming geldt alleen voor de hieronder aangevinkte en beschreven redenen, gegevens en organisaties. Voor nieuwe gegevensverwerkingen vraagt de vereniging mij opnieuw om toestemming. Ik mag mijn toestemming op elk moment intrekken.

* = verplicht