24-09- 2022

Kamerik zegeviert in slotfase bij competitiestart (2-3)

Ontlading na het laatste fluitsignaal van de wedstrijd Terrasvogels tegen Kamerik.

Met een winnende treffer in de 90e minuut de zege binnenslepen! Dit zorgde eindelijk weer eens voor dat heerlijke gevoel.

Na een lange en wisselvallige voorbereiding en een vervelend vorig seizoen in het achterhoofd moest het vandaag gebeuren.

Kamerik ging van start in de volgende samenstelling:

Daan van Dijk
Ruben Langendoen (Jelle Ruis)
Stef den Boer
Nick van Zijl
Sam van Zijl
Roy Voorbij (C) (Michel van Schaik)
Jurrie van den Berg (Joris Hoogendorp)
Eduard Kooijman
Jaffar Ahmidout
Roy Hutchinson
Jan Dirk de Bruijn

Kamerik kwam al na 6 minuten op achterstand.

Na een rommelige start met nu ook weer balverlies kon Terrasvogels een snelle voorsprong pakken.

Er waren maar 5 minuten nodig om dit te verwerken. In de 9e minuut kwam Kamerik alweer langszij via Jurrie van den Berg.

Hij kreeg na een gestrande vrijetrap een nieuwe kans en schoot de bal van afstand net over de keeper, 1-1!

Toch was het Terrasvogels dat (ondanks dat Kamerik het betere van het spel had) weer op voorsprong kwam in de 31e minuut.

De handige nummer 10 kon zomaar 3 man passeren en een steekvlam geven op de spits. Hij schoot simpel raak. 2-1.

Nog voor rust maakte Kamerik de meer dan verdiende gelijkmaker. Jurrie gaf een mooie diagonale pass op Jan Dirk die de keeper in 2x passeerde.

2-2! Dit was ook de ruststand.

Na de rust streed Kamerik voor wat het waard was. Een hoop scrimmages voor de goal werden door goed verdedigend- en goed keeperswerk overleefd. Zelf kreeg Kamerik nog wat kleine kansen.

Het was een wedstrijd waarin de bal beide kanten op kon vallen in de 2e helft.

Uiteindelijk was het Kamerik dat in de laatste minuut van de officiële speeltijd de winnende goal maakte!

Na een prima assist van Jan Dirk kon nieuwe aanwinst Jaffar afronden. 2-3!

Kort hierna floot de scheidsrechter af en kon Kamerik juichen.

Een mooie start van de competitie. Nog veel verbeterpunt maar met een goed gevoel naar zaterdag.

Daar wacht Bernardus die eveneens 3 punten wist te pakken.

Geen wedstrijdverslagen gevonden