Zevenhoven B1 - Kamerik B1 0-7

Zevenhoven B1

Mick Beer (schot)
Tijs van Schaik (scrimmage)
Bodhi Senten (schot)
Assist: Mick Beer
Assist: Jelle de Wit
Assist: Jelle de Wit

B-junioren zaterdag, B1, 4e klasse 08

7 februari 2015 11:00

Na een week sneeuw, vorst, treinen die niet rijden, files, gingen wij zaterdag 7 februari toch op pad om te gaan voetballen in Zevenhoven. Om 9.45 uur stonden de mannen van de B van Kamerik weer klaar om aan te treden. Tim was ziek, de rest was present. Dus op weg naar Zevenhoven.

Om 11.00 uur klonk het eerste fluitsignaal. Kamerik ging gelijk in de aanval en dat het bij de eerste 20 minuten nog 0-0 stond was mij een raadsel. Wat een kansen, en wat liepen de mannen lekker te voetballen. Zevenhoven had eigenlijk niets in te brengen, Koen onze keeper kon bijna een bakje erwtensoep gaan eten. In de 22e minuut, na een voorzet van Michel opende Mick de score, 0-1. Toen ging het snel, na een mooie solo maakt Michel in de 26e minuut de 0-2. Met deze stand gingen we de rust in.

Na een paar wissels in de rust, gingen we weer vrolijk verder. In de 43e minuut scoort Tijs na een scrimmage de 0-3. In de 47e minuut Mick geeft goed voor en Bodhi schiet keurig de 0-4 binnen. Dan is het de beurt aan Nick,met twee assist van Jelle en èèn van Sjors. Jelle viel na een kwartietje uit met een bovenbeen blessure, ik hoop dat het meevalt Jelle en dat je woensdag de test kan doen.

Ik doe het even snel, Nick scoort in de 53, 65 en de 73e minuut. Een echte (hatNick). Na deze drie doelpunten stond de teller op zeven. Dit vonden de jongens heel toepasselijk in Zevenhoven en waren zeer tevreden. Mannen wat een geweldige wedstrijd hebben jullie gevoetbald. Een genot om naar te kijken. Op naar de volgende wedstrijd.

Groetjes Ingrid.