Pupil van de week

Pupil

Pupil van de week

Bij iedere thuiswedstrijd wordt het eerste elftal begeleid door de pupil van de week. De pupil van de week maakt die wedstrijd echt onderdeel uit van de selectie. Hij is aanwezig bij de wedstrijdbespreking, bij de warming-up, verricht de aftrap en mag de gehele wedstrijd in de dug-out plaatnemen. Na afloop van de wedstrijd wordt de pupil in de bestuurskamer in het zonnetje gezet en ontvangt hij een leuke attentie en een certificaat.

Wat krijgt u ervoor terug?

• Uw naam als sponsor van de pupil van de week wordt op de dag van de wedstrijd getoond op ClubTV op ons televisiescherm in de kantine;
  • Uw naam als sponsor van de pupil van de week wordt bij aanvang van de wedstrijd door de omroeper bekend gemaakt;
  • Uw ontvangt een uitnodiging voor de sponsorbijeenkomsten.

Algemene bepalingen pupil van de week

• Contractperiode 1 jaar;
  • Contract wordt stilzwijgend verlengd tot schriftelijke wederopzegging.