Sponsoring bij v.v. Kamerik

Het begrip sponsoring is tegenwoordig volkomen ingeburgerd bij sportverenigingen en is nodig om de reguliere inkomsten uit contributie en kantine aan te vullen. Bij onze vereniging is dat niet anders. Dankzij deze extra inkomsten kunnen we de faciliteiten voor de gehele vereniging op peil houden. Denk aan de aanstelling van gekwalificeerde jeugdtrainers, aanschaf van ballen, diverse trainingsmaterialen, voetbaldoelen, onderhoud en verbeteringen aan het complex en het organiseren van toernooien en overige activiteiten. In overleg met het hoofdbestuur en met inachtneming van de door de sponsors gestelde voorwaarden worden de sponsorgelden jaarlijks verdeeld. Het hoofdbestuur heeft hierbij de beslissende stem.

Voor het uitvoeren van alle zaken rond sponsoring is de sponsorcommissie in eerste instantie verantwoordelijk. Zij tracht door middel van mondelinge en schriftelijke benadering van het bedrijfsleven en andere instanties belangstelling te wekken voor een vorm van sponsoring aan onze club.

Kiezen voor sponsoring betekent voor u uitbreiding van uw naamsbekendheid en het creëert een positief imago naar de inwoners in de regio. Daarnaast toont u door uw sponsoring uw sympathie en verbondenheid met de club.

Voor het bereiken van de doelstelling -EXTRA INKOMSTEN - bieden we u de verschillende manieren van sponsoring. Op de volgende pagina's vindt u een verdere beschrijving van de mogelijkheden:

Download de brochure Sponsormogelijkheden bij VV Kamerik