Minivoetbal

Ben je tussen de 3 en 6 jaar? Dan is deze pagina speciaal voor jou! Hier komen de uitnodigingen van onze speciale trainingen.

Om echt lid te worden van de voetbal moet je 6 jaar zijn. Maar voor de kleinste talenten die niet langer kunnen wachten om tegen een bal te trappen is er op een aantal zaterdagen in het jaar Minivoetbal bij v.v. Kamerik.

Dit is een soort voetbaltraining waarbij de allereerste basisprincipes van het voetbal op speelse wijze worden geoefend. Dan moet je denken aan oefeningen als tikkertje, balafpakkertje, overschieten en op doelschieten en afsluitend een “echte” voetbalwedstrijd. Tijdens deze wedstrijdjes kan het zelfs nog gebeuren dat de spelers aan de hand van papa of mama achter de bal aan rennen.

De trainingen worden gehouden op het kunstgrasveld van v.v. Kamerik. De trainingen worden verzorgd door een aantal jeugdtrainers en spelers van de voetbalvereniging.

Dus als je dochter of zoon zin heeft om lekker te rennen en tegen een bal te schieten, kom dan komend seizoen een keer langs. Je hoeft je van tevoren niet op te geven, gewoon komen en lekker meedoen!! De trainingen zijn op zaterdag, beginnen om 10.00 uur en duren ongeveer tot 11.15 uur.

De volgende data voor het seizoen 2023/2024 zijn vastgesteld:

03 februari
02 maart

Kijk ook regelmatig op de website voor eventuele wijzigingen of  aanvullingen.

Voor meer informatie kun je bellen of mailen met:

Marcel van Vliet
E-mail: [email protected]