Lid worden?
Je kunt meetrainen vanaf de leeftijd van 5 jaar. De minimumleeftijd waarop wedstrijden kunnen worden gespeeld is 6 jaar.

Opgave als lid van de vereniging is voor een heel verenigingsjaar. Het verenigingsjaar bij v.v. Kamerik loopt van 1 juli tot en met 30 juni van het volgende jaar. Indien je tussentijds het lidmaatschap opzegt, volgt geen terugbetaling van (een deel van) de contributie. Je kunt wel tijdens een lopend seizoen lid worden.

Schrijf je in als lid:
- Inschrijfformulier voor kinderen
- inschrijfformulier volwassenen

Voor informatie voor nieuwe jeugdleden kan je contact opnemen met:
Manuel de Valk
tel: 0655 844 673
e-mail: [email protected]

Voor informatie voor nieuwe seniorenleden neem dan contact op met:
Eduard Kooijman
e-mail: [email protected]

Na ontvangst van het inschrijfformulier wordt het nieuwe lid ingedeeld bij een team dat het beste past bij zijn leeftijd en/of spel-ervaring. Voor jeugdspelers zijn de door de KNVB opgestelde leeftijdsgrenzen voor de teamindeling het meest bepalend voor de indeling in een team.

Het kan voorkomen er bij inschrijving van een jeugdlid geen plaats is in een wedstrijdteam. In dat geval kan het nieuwe jeugdlid wel direct deelnemen aan de trainingen en toernooien bij een team in zijn leeftijdscategorie. Zodra er dan ruimte komt in een team van zijn leeftijdscategorie (of er een nieuw team wordt gevormd) kan het nieuwe jeugdlid aan het wedstrijdteam worden toegevoegd.

Opzeggen lidmaatschap
Indien jij jouw lidmaatschap wilt beëindigen, kan dat door de opzegging uiterlijk 1 maand voor het einde van het verenigingsjaar schriftelijk door te geven aan de ledenadministratie:

Jeugdleden die hun lidmaatschap willen beëindigen:
Manuel de Valk
e-mail: [email protected]

Seniorenleden die hun lidmaatschap willen beëindigen:
Eduard Kooijman
e-mail: [email protected]

Aarzel niet om contact op te nemen.