De B1 laat punten liggen tegen Siveo

B-junioren zaterdag, B1, 4e klasse 08

25 april 2015 15:00

Luuk Kats

Zaterdag 25 april speelde onze B1 haar laatste thuiswedstrijd.

We moesten het opnemen tegen Siveo waar we in Zegveld kansloos met 2-0 van verloren.

Dat moest beter, we staan hoger dan Siveo en als we onze laatste 2 potjes zouden winnen eindigen we nog als 3e in de competitie.

De wedstrijd ging redelijk gelijk op al viel wel op dat de boys elkaar minder goed vonden dan dat we gewend waren.

Daardoor bleef ook Siveo gevaarlijk wat resulteerde in de 0-1 in de 25e minuut en 0-2 in de 51e minuut na te kort terugspelen op Koen.

We kregen onze kansen zeker, de boys bleven daarom vertrouwen houden in toch minimaal 1 punt.

De beloning kwam in de 63e minuut, na een voorzet kwam Oscar goed voor zijn tegenstander en tikte de bal in de korte hoek.

We leefde weer en gingen op zoek naar de 2-2.

Helaas was het 7 minuten later 1-3 na een ongelukkige actie van Koen, hij kon een hard schot niet klem krijgen en de bal kwam precies voor de spits van Siveo terecht.

En die miste niet, we konden weer opnieuw beginnen.

We verlieten de verdedigende stellingen en het begon druk te worden in het strafschop gebied van Siveo.

In de 74e minuut liet de keeper een voorzet van Tim los en Oscar was er als de kippen bij om zijn hoofd tegen de bal te zetten, het was 2-3.

Zo scoor je nooit, zo ineens twee keer.

Het mocht echter niet baten, 2-3 bleef de stand waar we eigenlijk wel een punt hadden verdiend.

Jammer van die twee foutjes, kan gebeuren, soms zit het mee, en soms ook niet.

De 3e plaats is uit zicht, we willen echter volgende week in onze laatste wedstrijd uit tegen Kagia toch dit voetbaljaar goed afsluiten.

Zal niet eenvoudig worden, Kagia speelt nog om het kampioenschap.

Nog een keer 110% en dan uitbollen op de toernooitjes!

Ario