Nicolaas Boys F1 - Kamerik JO9-1

F-Pupillen beker poule, F1, Groep 7 04

20 augustus 2011 9:00

F1:  Goede start van het nieuwe seizoen

Vol goede moed ging Kamerik F1 op weg naar Nieuwveen om het op te nemen tegen Nicolaas Boys F1. De leiders en trainers waren we het er over eens dat het een leuke groep is.

Om 09.00 uur stond de F1 klaar voor de aftrap.
Even voorstellen F1:
Op doel Mees
Verdediging; Jim, Lukas en Bas
Middenveld; Siep, Jesse, Mick
Aanval; Gaby
Wissel; Luuk en Bram (Er wordt op kloktijd gerouleerd met de wissels).
Leiders; Peter, Patrick en Nico

We begonnen fel aan de wedstrijd, hierdoor wonnen we veel duels zodat we steeds dreigend bleven. De wil om te pasen ging ook naar behoren waardoor we na 10 minuten op 0-1 kwamen. Lekker!
Einde van de eerste helft  vergaten we even om de posities goed neer te zetten waardoor Nicolaas Boys weer wat meer dreigend werd maar mees hield z’n doel prima schoon.
0-1; Ruststand

Na wat aanwijzingen en wat drinken op naar de 2e helft.
Kamerik F1 ging weer fel van start en kon door goed te blijven voetballen nog 5x scoren.
Nicolaas Boys kreeg net als in de eerste helft een fase waar het toch een paar kansen kreeg. Eén daarvan werd benut.
Einde wedstrijd; 1-6 gewonnen. Prima wedstrijd!

Nu nog even lekker penalties nemen en douchen. In de kleedkamer werd gezongen voor de jarige Bas die ons trakteerde met chips. Met een lekker gevoel terug naar Kamerik!
Doelpuntenmakers:
Jesse; 4
Mick; 1
Gaby; 1

Als we zo  blijven spelen en trainen belooft het een mooi seizoen te worden. Volgende week thuiswedstrijd tegen TAVV uit Ter Aar om 11.00 uur.

Nico.