Kamerik JO9-1 - TAVV F2

F-Pupillen beker poule, F1, Groep 7 04

27 augustus 2011 11:00

Joey v.d. Bilt

Zaterdagochtend lekker uitslapen en om 10:30 uur verzamelen bij vv Kamerik. We speelden tegen de F2 van voetbalvereniging TAVV uit Ter Aar. De aanvoerdersband werd gedragen door Luuk die nog wel wilde weten wat hij dan precies moest doen. Na een kleine uitleg over het dragen van de aanvoerdersband was Luuk er helemaal klaar voor! Mick trok deze wedstrijd de keepershandschoenen aan en had er erg veel zin in.

Er werd besloten om 8 tegen 8 te voetballen waardoor we met 2 wissels speelden. Na de aftrap ging de F1 er volop tegenaan. Binnen een paar minuten lagen er al 2 onhoudbare ballen in het doel van de tegenstander. De F1 had de smaak te pakken!! Het samenspel tussen de verdediging het middenveld en de scherp opgestelde spitsen dreef TAVV tot wanhoop. Binnen 8 minuten stond het 4-0 door een prachtige geplaatste lob over de
keeper van TAVV.

TAVV probeerde nog een enkele keer om door onze verdediging heen te komen, maar was niet opgewassen tegen de verdedigers van de F1 die het voor Mick (keeper) wel erg makkelijk maakten. Doordat onze keeper hem slim over de voorhoede van TAVV heen schoot en de middenvelders direct de bal doorgaven aan de voorhoede werd de bal vloeiend in het doel getikt. Na een prachtig genomen hoekschop liep TAVV de bal in eigen doel wat de stand op 6-0 bracht. Uiteindelijk gingen we met een voorsprong van 8-0 de rust in.

Door de technische staf werd besloten om de verdedigers en de aanvallers van positie te laten wisselen. Al snel bleek dat deze technische beslissing de juiste was. De F1 van Kamerik was niet te stoppen! Ook met deze nieuwe opstelling kwam TAVV er niet doorheen. Het fantastische onderlinge teamspel en inzet bracht ons tot een eindstand van 13-0!

Patrick van Schaik