Kamerik 1 - Rijnstreek 1

Mannen Zaterdag standaard, 1, 4e klasse B

3 september 2011 15:00

Doesburg, J.S.M.

Kamerik 1 won de eerste competitiewedstrijd met 4-3 van Rijnstreek. Voor rust boog Kamerik een 0-1 achterstand om in een 2-1 voorsprong. Kort na rust kwam Rijnstreek door een strafschop op gelijke hoogte en snel daarna zelfs op voorsprong. In het laatste deel van de wedstrijd wist Kamerik toch nog 2 keer te scoren, zodat de 3 punten in Kamerik bleven. Er werd van beide kanten niet goed gevoetbald, mogelijk was het warme weer hier mede debet aan. Wel waren er enkele fraaie doelpunten te bewonderen van Bart Knijff en Brahim Klein.