Sportlust '46 F6 - Kamerik JO9-1

Sportlust '46 F6

F-Pupillen beker poule, F1, Groep 7 04

3 september 2011 8:45

Lekker op tijd uit de veren om het dauw van de Sporlust velden af te kunnen spelen. Afgelopen zaterdag 3 september speelde de F1 om 08:45 uur tegen de F6 van Sportlust.

Na de afgelopen succeswedstrijden waren er in deze vroegte veel ouders op de been om de F1 live te aanschouwen. Jim van Zijl nam dit keer zijn plek in onder de lat en werd daar op professionele wijze ingeschoten door zijn vader. Mick de Waal was de captain en zorgde voor het overzicht. Met 3 wissels langs de lijn speelden we 7 tegen 7.

De gemotiveerde F1´ers waren direct na het eerste fluitsignaal aan bal en maakten, vermoedelijk aangestoken door het nederlands elftal, een prachtige goal die vanaf de rechterkant opgebouwd werd en `a la van Persie(p), door de lucht erin werd getrapt. Subliem!!
1-0.

Het overspelen gaat steeds beter en de druk op het Sportlust doel wordt steeds groter.
Na een aanval van Kamerik die door de Sportlust keeper hard weggeschopt werd zag Bas zijn kans schoon en KNALDE de bal vanaf een meter of 15 kneiterhard het doel in..... 2-0!

De F1 draaft maar door en komen door een mooi geplaatste pase van Gaby naar Mees op 5-0 voorsprong. Eerst maar ff wat drinken, rust.

Na enkele positieve tips van de leiders in de kleedkamer gingen de mannen weer de Tupperware wei in. Uit de hand van Jim ging de bal naar Lucas die hem netjes doorspeelde naar Luuk die tussen de Sportlusters een gaatje zag en de bal op Bram zijn voet wist te krijgen. Bram knalde de bal hard op de paal waardoor de bal bij Bas kwam die hem rustig,gecontroleerd wist over te spelen naar Mick die gunstiger voor het doel stond en hem erin wist te knallen. Prima teamspel!!

Vermoedelijk hebben de Sportlustmannen in de rust ook wat tips gekregen en wisten er in de 2e helft toch nog 2 in ons doel te schieten.

Eindstand 2-11.

Prima wedstrijd weer!