Kamerik JO9-1 - Altior F1

10 september 2011 10:00

Stan Kasius

Zaterdag 10 September 2011

F1 speelt thuis tegen Altior. Live verslag:

Het is weer een mooie zomerse zaterdag. De wedstrijd begint om 10.00 uur. Daar komen de spelers van Altior aangelopen. Ze zien er gevaarlijk uit. O, o, als dat maar goed afloopt. Onze beroemde scheidsrechter Stan gaat de wedstrijd fluiten. De fluit gaat, we gaan beginnen. Altior komt gevaarlijk dicht bij ons doel, maar van schieten, ho maar !
F1 heeft de bal weer, Jim naar Mees dan naar Bram, schiet ! Net naast het doel. Jammer zeg. Volgende keer beter. Eindelijk in de 8e minuut een hele mooie combinatie Siep speelt de bal naar Jesse, Jesse naar Mees, Mees naar Bram, tjonge jonge wat een overspel ! Bram rent op het doel af........Schiet ! Raak, doelpunt !! 1-0.
Na 1 minuut weer een fraaie actie van F1: Jesse schiet op doel, de keeper stompt de bal weg, Jesse schiet nog een keer ….. GOAL !! 2-0
Keeper van Altior schiet slecht uit, bal komt bij Bram, Bram neemt een flinke trap richting doel, de bal raakt binnenkant paal , weer een doelpunt ! 3-0.
Wat wordt er goed overgespeeld bij F1. In de achterhoede staat Bas , Bas speelt de bal Naar Mick,
de bal wordt netjes over en weer gespeeld . Mees naar Luuk, Luuk naar Bram, Altior heeft het nakijken, Bram nog steeds de bal, het lijkt wel eredivisie voetbal,(alleen is F1 net iets beter) Bram schiet..... Goal.4-0.
Hup Siep, hup Siep, mooie actie, Siep naar Gaby, een fraaie hoge bal komt op de keeper van Altior af, keeper kan er niet bij. 5-0 !
Hier nog een mooie actie; Mees een mooie kap, draaien, pasen, uit het niets komt Siep, in één keer op zijn slof , Boem ! Goal.6-0

Na de rust weer vrolijk verder, scheidsrechter Stan fluit, we gaan weer beginnen. Binnen enkele seconden komt Jesse weer aangesneld mooie kap, schiet... raak! 7-0.
Weer een aanval vlak voor het doel, mooie één tweetje Siep naar Bram, Knal! Prachtig tegen het net geschoten. 8-0.
Wauw, kijk nu eens, Siep naar Jesse, Jesse naar Mees, Mees staat vlak bij het doel maar speelt de bal snel terug naar Jesse, nu schieten Jesse !! Goal 9-0.
Er wordt weer flink overgespeeld. Jesse heeft de bal en schiet van een meter of 10.54 over de keeper het doel in. 10-0!!
Nog één actie van F1; Prachtig samenspel over 5/6 spelers. De bal komt uiteindelijk bij Mick, Schiet, goal! 11-0
Gelukkig heeft onze doelman, Lucas, eindelijk wat te doen Altior komt nog één keer gevaarlijk dicht bij ons doel. De verdediging laat Altior wat aanrommelen, (11-0 is toch wel heel saai) Een speler van Altior schiet, onze doelman Lucas grijpt net naast de bal (heel sportief). 11-1
Altior blij, F1 ook blij, wat wil je nog meer!

Het was een leuke wedstijd, spelers bedankt, trainers bedankt!

Groetjes,

Jan Nap