Kamerik JO9-2 - Siveo '60 F2

F-Pupillen beker poule, F2, Groep 9 07

17 september 2011 8:30

Twan Nap

Aanwezig: Romme, Daan, Adriaan, Wesley, Floris, Sem, Demi en Thijs.
Afwezig: Ties (gebroken arm)

Wedstrijdverslag: Het was weer zaterdag ochtend, vroeg uit bed om te voetballen het was lekker voetbalweer en iedereen had er zin in. Voordat de wedstrijd begon, hielden we een minuut stilte op aanvraag van Siveo F2. Daarna deden we onze yell en de wedstrijd kon beginnen. Al vanaf het begin was Kamerik scherp. Maar Siveo kreeg de grootste kansen. Na 10 minuten spelen kreeg Kamerik de macht over de wedstrijd en door goed samenspel kreeg het goede scoorkansen. Deze werden helaas net gemist. Verder kwam Siveo weinig bij het doel van Kamerik, als het toch zover was verdedigde Kamerik erg goed en zelfs de keeper deed mee. Net voor de rust speelde Wesley een paar mannetje uit en probeerde daarna zelf te scoren. Dit lukte hem en het stond 1-0.

Na een limonadepauze en een praatje van de coaches ging de wedstrijd weer verder waar Kamerik gestopt was. Alleen zette Siveo veel meer druk, hierdoor raakte de keeper een beetje in de war en kregen we een tegen doelpunt 1-1. Toen kreeg Kamerik weervoldoende kansen. Zelfs de verdediging probeerde mee aan te vallen. Zo kwam ook Adriaan mee naar voren en schoot vanuit een corner de bal in het doel, 2-1. Daarna kwam Siveo en die maakte 5 minuutjes later weer een goal tegen, 2-2. Toen ging er een knop om bij Kamerik, want ze wilde niet weer gelijk spelen net als vorige week tegen ESTO. Dit lukt Kamerik, waardoor Wesley nog een doelpunt maakte 3-2. Dit was ook de eindstand.

Jongens + Demi van de F2 goed gedaan! Hopelijk gaat het volgende week met trainen en de wedstrijd weer zo goed als vandaag.

Rianne Schaap