Kamerik jo-17 1- Be Fair jo-17 2

Daan van Dijk

De basis elf:

Johan

Stijn                            Tijs                           Luuk                          Dax

Jelle                            Jilles                        Sander                       Sven

Sam                                                               Jurrie

Reserve: Melvin (blessure), Luuk t Hart C1 en Lucas de Jong C1.

De 2e competitiewedstrijd was tegen Be Fair. 4 spelers ontbraken. Tim, Dennis, Marek en Ruben waren op vakantie. We leenden van de C1 Luuk en Lucas. We startten wat rommelig. Maar toch in de 8e minuut scoorde Jurrie de 1-0. Een afvallende bal en Jurrie schoot met een droge knal de bal achter de doelman. Be Fair was een goede tegenstander en dit waren wij niet gewend. Dat merkten we toen we in de 14e minuut er een om ons oren kregen. De bal bleef na een corner liggen in ons 16 meter gebied en Be Fair schoot hem achter Johan. Daarna waren er wat kansen voor beide teams. Vlak voor de rust sloeg Jurrie weer toe. In de 38e en de 39e minuut scoorde hij de 2 en 3-1. De 3-1 was een beauty. Na de rust was het aan beide kanten rommelig. In de 60e minuut scoorde WEER onze captain Jurrie. Daarna dachten we dat we er al waren maar er moesten nog 20 minuten gespeeld worden. Be Fair ging anders voetballen en daar hadden we het lastig mee. In de 67e minuut werd het 4-2 door de lange sterke spits van Be Fair. 2 minuten later in de 69e minuut werd het 4-3 door weer de spits van Be Fair. Toen dachten we, we gaan niet verliezen op eigen veld. 5 minuten voor tijd werd de wedstrijd in het slot gegooid, een mooie pass van Lucas op Jurrie die veel sneller was dan de verdediging van Be Fair. Zag de keeper ver voor zijn doel staan en lobt hem prachtig over de keeper in het doel.

Volgende week de 3e wedstijd in de beker inhalen bij DSO.