Sportlust '46 12 - Kamerik 4

Kamerik 4

Mannen Zaterdag reserve, 4, 7e klasse 06

1 oktober 2011 13:00

Op een heerlijke zaterdag middag, mocht Kamerik 4 als koploper de enorme reis naar Woerden maken Sportlust 12 was de tegenstander.

Op doel staat: Frank van der Moolen.
Verdediging: Thomas Karsemeijer, Maarten Los, Erik van Vliet en Machiel van de Meer.
Middenveld: Dennis Langelaar, David Droogers (c), Joris Molenaar en Mark van der Moolen.
Spitsen: Daniël van Schaik en Maurits Haringsma.
Wissels: Jan van Drie, Gerben Verheul en Wilco Nap

De wedstrijd begon iets later dan 12:45 uur, waar Kamerik als eerste die mocht aftrappen.
Kamerik begon aanvallend maar doelpunten ontbraken door scherpte.
Paar mooie aanvallen zowel over de linker als de rechter kant, zowel David, Daniël en Maurits kregen de bal niet tussen de palen.
Na een half uur spelen Speelde Mark vanaf het middenveld een diepe bal op Maurits die 1 op 1 kwam te staan, maar ook deze bal mocht
er niet in, na goed keeperswerk!!!
Veel kansen heeft Sportlust niet gehad, maar 10 minuten voor rust na een fout op het middenveld schoot de aanvaller van Sportlust
de bal verwoestend onderkant lat over de keeper heen... 1-0 in het voordeel van Sportlust.
Het was tegen de verhouding maar dat is de wet van de voetbal, maak je ze zelf niet, valt de bal aan de andere kant er wel in.

De tweede helft begon gelijk met 3 wissels:

Gerben kwam er in voor Mark, Jan kwam er in voor Machiel en Wilco voor Maurits.
 In de tweede helft, begon Kamerik niet al te sterk, en Sportlust nam het heft in handen, met een aantal doelpogingen, maar Frank wist het doel in het begin van de
tweede helft schoon te houden.
Nadat Kamerik weer vertrouwen kreeg, vroeg druk zetten, kwam het doelpunt toch uit de lucht vallen, een voorzet van Gerben op de linkerkant, en Daniël
kopte de bal prima binnen 1-1.
Na weer wat kleine kansen van Sportlust ( over en net naast ) en Kamerik ( net naast, in de handen van de keeper )  leek het er echter op dat Kamerik genoegen moest nemen met een gelijkspel.
Maar echter 10 minuten voor het einde van de wedstrijd kreeg Sportlust de bal niet lekker weg, waardoor een scrimmage in het strafschop gebied van Sportlust ontstond en Daniël er uiteindelijk met de punt van z'n schoen de bal in de netten wist te prikken 1-2!
Sportlust geloofde er niet meer in, en Kamerik trok op het laatste eind en neemt de 3 punten mee naar Kamerik.

Volgende week wacht er opnieuw een zware partij voor Kamerik, medekoploper CVC Reeuwijk 4 dat wist te winnen thuis van ARC 17 met 5-3 komt op bezoek!!!

Deze wedstrijd begint om 14.30 uur...

Mark van der Moolen.