Kamerik 4 - CVC Reeuwijk 4

8 oktober 2011 14:30

Wim van de Moolen

Zaterdag 8 oktober 2011

Vandaag staat er een topper op het programma namelijk vv Kamerik 4 – CVC Reeuwijk 4.

Elke week hebben maar 11 man, dus moesten er wat invallers komen, dit keer waren het Gerben Verheul en Yorim Spoelder dit zijn beiden oud leden.

Opstelling:

Doel: Frank van der Moolen.

Verdediging: Thomas Karsemeijer, Erik van Vliet, Maarten Los en Björn Kats.

Middenveld: Dennis Langelaar, David Droogers, Gerben Verheul en Mark van der Moolen

Spitsen: Yorim Spoelder en Daniël van Schaik.

Wissel: Jan van Drie.

Kamerik begon sterk en Reeuwijk werd terug gedrongen.

Kamerik was zeer gevaarlijk met steekballen en mooie combinaties en Reeuwijk loerde echt

op de counter, dus als Reeuwijk eruit kwam, was het wel gelijk gevaarlijk.

Een mooie aanval val Reeuwijk vanaf de linkerkant, werd er door Kamerik niet goed opgelet, en deze man gaf de voorzet laag over de grond die eenvoudig ingetikt kon worden 0-1, dit was zwaar tegen de verhouding in.

Het antwoord van Kamerik kwam snel, een schot van Maarten vanaf de tweede lijn, kwam via de tegenstander in de voeten van Yorim en de stand was weer gelijk 1-1.

Kamerik wilde voor rust nog de 2-1 maken maar dat mocht niet baten, want opnieuw een counter van Reeuwijk vanaf de rechter kant, voorzet werd gegeven en via het been van Björn belandde de bal achter Frank 1-2.

Het leek erop dat de ruststand zal zijn 1-2, maar echter kwam de 2-2 letterlijk uit de lucht vallen.

De voorzet van Dennis vanaf de rechterkant viel bij de tweede paal binnen.

Tweede helft kwamen Joris Molenaar, Tim Benschop en Ramon Pen erbij als wissels.

Deze mannen hebben er al een wedstrijd opzitten, met Kamerik 2.

Kamerik kreeg weer wat kleine kansen, en het werd op den duur eindelijk een keer beloond.

Een voorzet van Dennis werd er goed ingeschoten door Gerben daar was dan de verdiende voorsprong voor Kamerik 3-2.

Maar echter heel lang mocht en kon Kamerik niet van die voorsprong genieten want een schot verdween achter de keeper 3-3.

Het was een prachtige wedstrijd en leek het in een gelijkspel te eindigen, maar Reeuwijk kwam uit een counter 1 op 1 te staan en de spits maakte 3-4.

Kamerik leek de eerste punten thuis te verliezen, maar de kleinste man van het veld, sleepte er toch nog een puntje uit, Gerben gaf de voorzet vanaf de rechter kant randje 16, en Ramon schoot de

bal in het netje…4-4.

Beetje teleurstellend ging Kamerik het veld af, want als er 1 ploeg verdiende te winnen was het Kamerik wel.

Volgende week speelt Kamerik hun uitwedstrijd tegen Alphia 5, dit is ook een topper Alphia heeft net als Kamerik 10 punten uit 4 duels.

Mark van der Moolen