Alphia 5 - Kamerik 4

Alphia 5

... (solo)
Remon den Boer (intikker)

Mannen Zaterdag reserve, 4, 7e klasse 06

15 oktober 2011 12:30

Zaterdag 15 oktober 2011

Het nog altijd ongeslagen Kamerik 4 mocht zaterdag het opnemen tegen het ook nog ongeslagen team Alphia 5.

Omdat we structureel een spelers tekort hebben, deden vandaag 2 junioren mee uit de A en B!

Opstelling:

Doel: Frank van der Moolen.

Verdediging: Thomas Karsemeijer, Erik van Vliet, Maarten Los en Björn Kats.

Middenveld: Jan van Drie, David Droogers, Joris Molenaar en Mark van der Moolen

Spitsen: Remon den Boer en Daniël van Schaik.

Wissels: Dennis Langelaar, Wolter Kassies en Gijs Nederlof.

Het zonnetje scheen dus was het prima weer om te voetballen.

Op het hoofdveld van Alphia mochten beide teams zich klaar maken op een mooie pot.

Kamerik verloor wel de tos, maar mocht wel beginnen met aftrappen.

Dat deden Daniël en Remon en de wedstrijd was begonnen.

Kamerik combineerde goed en verloor weinig de bal. Alphia werd van het kastje naar de muur gestuurd.

Alphia was hier al gauw klaar mee, en zette slidings in met 1 of 2 gestrekte benen, wat terecht afgefloten werd door de scheidsrechter!

Het werd  daardoor wel wat onvriendelijker, maar Kamerik kreeg toch echter de eerste grote kansen.

Voorzetten van o.a. David, Jan en Mark werden niet benut.

Nadat Björn de bal verloor achterin, gebeurde het net zoals voorgaande wedstrijden, dat je zelf de betere ben, kreeg Kamerik opnieuw een tegengoal 1-0.

Kamerik liet het er niet bij zitten, en ging vrolijk verder met voetbal en dat werd beloond door een prachtige goal van David, Mark ging zijn man voorbij, David bleef hangen randje zestien, en kurfde de in het hoekje 1-1, dit was dik verdiend op dat moment.

Kamerik wilde er gelijk overheen, want met nog 10 minuten op de klok kon/moest Kamerik de voorsprong nemen, dit ging echter toch mis, counter van Alphia, de bal kwam vanaf de achterlijn die werd terug gelegd, en de spits maakte het af 2-1.

Tweede helft begon het gelijk onvriendelijk!

Een speler van Kamerik werd uit zijn spel gehaald, kreeg eerst al een klap van de tegenstander zonder enige aanleiding.

Vrije trap voor Alphia, die niet best werd genomen, en Kamerik eruit mocht komen, David speelt op Mark, Mark met een mooie pass richting Remon, maar zijn inzet kwam via de paal in de handen van de keeper.

Kamerik bleef vooruit voetballen, en randje zestien kreeg Mark een smerige trap op zijn knie, waardoor een flink opstootje kwam, waaronder Mark ook betrokken was.

Wedstrijd werd wel uitgespeeld, nadat Mark er toch maar uit ging, voordat er domme dingen gingen gebeuren kwam Kamerik weer verdiend terug op 2-2.

Daniël gaf de bal in de loop mee met Remon, en dit keer ging de bal er wel in.

Kamerik wilde voor de winst gaan, waardoor er ook ruimte ontstond voor Alphia, en daar later ook goed van profiteerde.

De bal werd gespeeld naar de linkerkant van het veld en werd randje buitenspel ingetikt door opnieuw de spits van Alphia 3-2.

Kamerik leek met 0 punten naar huis te gaan, tot 5 minuten voor tijd.

Dennis vanaf de rechterkant dreigde naar binnen te gaan, gaf de bal op David, die de bal richting doel schoot, waar de keeper niet helemaal goed bijzat werd het toch nog 3-3.

Het vervelende spel van Alphia zal nog wel erg interessant kunnen worden bij de return is Kamerik.

29 oktober moet Kamerik tegen Donk dit zijn ploegen die nog niet verloren hebben, tevens waar Donk nog alles wist te winnen!!!

Groeten,

Mark van der Moolen