Meerburg F3 - Kamerik JO9-1

Meerburg F3

F-Pupillen, F1, 5e klasse 03

5 november 2011 11:00

Op weg naar onze eerste Interland hebben de mannen maar weer 1 missie WINNEN.
Eindelijk aangekomen na een mooi wandeling bij de accommodatie Meerwijk.

De wedstrijd begon tegen de F5 van Meerwijk. Na een paar minuten heeft Jesse de smaak al weer te pakken en weet de bal weer tussen de palen te krijgen 0 – 1.

Na een goed overspel van de tegenstander stond daar Luuk in de verdediging en wist de bal weer naar voren te trappen richting Siep. Met een paar mooie bewegingen schopt Siep ons richting de

0 - 2. De tegenstanders kwamen weer goed terug en wisten net voor de rust de uitstekende staande keeper Bram net te passeren 1 – 2. Tijdens de rust waar we een heerlijke limo kregen op het veld gaf Nico nog wat tips over hoe we het spel helemaal naar onze hand zouden kunnen krijgen.

Na de rust ging de bal richting de aanvoerder Gaby welke goed wist over te spelen naar Bas en hij gaf de bal weer aan Mees, corner door Mees uitgelokt. Jesse nam de corner en schoot de bal richting Lucas. Door een goede redding van de keeper van de tegenpartij ging de bal er net niet in. De tegenstander trapte de bal uit maar snel wisten wij weer het spel te domineren. Luuk trapt de bal naar Jesse 1-3. Kort na de aftrap weet Jesse de bal weer te pakken te krijgen en hij geeft de bal een poeier 1-4.

De tegenstander wist toch de goed keepende Bram te passeren 2-4.

Maar ja, wij hebben Siep gelukkig en een paar goede overspeel acties van Mees, Lucas en Bas wist Siep de bal weer in het net te krijgen. De tegenstander deed nog zijn best om in te lopen maar wist net voor het eindsignaal de bal nog tussen de palen te krijgen 3-5 eindstand.

Jongens allemaal super gespeeld!!!! Volgende week weer een goede wedstrijd.