Kamerik JO9-1 - Sportlust '46 F3

29 oktober 2011 9:45

leider

1e competitie wedstrijd 2011;

Na 3 weken geen officiële wedstrijden gespeeld te hebben maar wel twee zeer nuttige oefenwedstrijden ging het nu weer om het ‘eggie’!

De jongens hadden er zin in, dat proefde je in de kleedkamer ze waren uitgelaten.

Het was voor de trainers en leiders even afwachten hoe het zal gaan na  de eenvoudig verlopen bekerwedstrijden. Nu de competitie waarbij de F1 hoger ingedeeld is.

We begonnen met Jim op doel.

Omdat we vandaag 7 tegen 7 speelden hadden we drie wissels aan de kant staan.

In de eerste 5 minuten scoorden Kamerik 1-0, het zag er weer als vanouds uit.

Kamerik F1 nam het initiatief en hield dit ook. Tot onze grote verbazing stierf de ene mooie aanval in schoonheid na de andere… Wat een gemiste kansen!!!  Sportlust had tevens een prima keeper in vorm staan. Zodoende stond het bij rust 1-0. Voor Kamerikse F1 begrippen toch wat magertjes. Op naar de ranja en de boys voorgehouden vooral zo door te gaan want dan vallen de doelpunten vanzelf.

Sportlust heeft in de tweede helft van keeper gewisseld. Dat maakte voor Kamerik F1 niet zo veel uit want we gingen door met wat we ook in de eerste helft deden. Goed aanvalspel, kansen creëren,  echter regelmatig stonden de keeper, lat en paal doelpunten in de weg.

Desondanks werd er gelukkig toch nog drie keer gescoord waardoor de teller op  4-0 bleef steken. Kort samengevat een prima start van de competitie met een ietwat geflatteerde einduitslag.

Volgende wedstrijd tegen Meerburg in Zoeterwoude. Als we weer zoveel kansen creëren ( en ook scoren) zien we deze competitie hoopvol tegemoet.

1-0; Siep

rust

2-0; Mees

3-0; Bram

4-0; Jesse

Tot volgende keer en groeten van;

De leiders Ingeborg, Monique, Nicoline en onze prima verzorger Jan Nap (ook namens Sportlust, Jan bedankt).