Kamerik wint verplicht nummertje...

HMSH 1

Kamerik 1

Veenstra (schot)
... (kopbal)
Eduard Kooijman (vrije trap)
Remco de Wit (schot)
Johan Nap (schot)
Johan Nap (schot)

Groep 2 12

7 september 2019 14:00

Na de eclatante 9-1 overwinning van vorige week op het ooit zo roemruchte SVV uit Schiedam, moest de ploeg van elftalleider Mario Terstegen nu naar den Haag.
Bij HMSH behaalde de ploeg een niveau die hoorde bij de omstandigheden, maar won het wel, 2-5

Wat zijn die omstandigheden dan?
Nou, om te beginnen misten we een flink aantal spelers.
Jelle den Boer, Wolther Kassies, Bas Koren, Jelle Ruis, Tim Maarleveld,Stef den Boer, Jelmer Knijff, Chris Maarleveld en Luuk van Schaik waren om diverse redenen niet inzetbaar.
De heenreis verliep problematisch waardoor we pas 20 minuten voor aanvang het veld op konden gaan.
Het weer was niet best, de tegenstander niet al te hoogstaand en de scheidsrechter voerde een one-man-show op.
Zo duurde de eerste helft slechts 38 minuten, controleerde hij geen pasjes en gaf pas in de rust zijn fiat voor het wedstrijdformulier.
Daarnaast dirigeerde en commandeerde hij alles vanuit de middencirkel.

Maar goed, dan is het zaak om 3 punten te pakken en met gierende banden te vertrekken.
En zo geschiedde.
HMSH, een ploeg met louter Turkse spelers, bleef geloof houden op een goed resultaat in een uiterst sportieve wedstrijd.
Pas de laatste 20 minuten beslistte Kamerik de wedstrijd in het voordeel.
De goals werden vandaag gescoord door Rick Veenstra ( 2x ) Ed Kooijman, Johan Nap en Remco de Wit.

Ruben Langendoen maakte zijn basis-debuut en deed dit zeer verdienstelijk.
Hij werd 10 minuten voor tijd vervangen door een andere debutant, Bart van Leeuwen.

2 gespeeld, 6 punten.
Ook Bergambacht won ( 0-9 bij SVV ) en wordt de wedstrijd volgende week in Bergambacht dus beslissend wie er door gaat naar de volgende ronde.

Tevens kan ik u melden dat wij erg blij zijn dat we voor het 1e elftal 2 dames bereid hebben gevonden om de verzorging tijdens de wedstrijden te gaan doen.
Marielle en Emina, toppers, bedankt !