"ingecalculeerde" nederlaag Kamerik 1 bij SCH'44.

SCH '44 1

... (solo)
... (kopbal)

21 september 2019 14:30

Kamerik heeft de eerste competitiewedstrijd in Harmelen verloren.
SCH'44, vorig seizoen nog acterend in de 2e klasse op zondag, bleek met 5-0 een paar maten te groot.
Zij zullen hoogstwaarschijnlijk met Alphense Boys ( 10-0 winst op Sportief ) uitmaken wie de kampioen wordt.
Deze ploegen hebben gewoon meer kwaliteit, en mogelijkheden, dan de meeste andere ploegen.
De thuisploeg bleef dus 90 minuten lang heer en meester en vond de 5-0 overwinning "just another day at the office".

1. Jelle van Schaik
2. Jelle Ruis ( Jelle de Wit )
3. Tim Maarleveld
4. Eduard Kooijman
5. Roy Hutchinson
6. Wolther Kassies
7. Jelmer Knijff
8. Roy Voorbij ( Stef den Boer )
9. Rick Veenstra  ( Tijs van Rossum )
10. Jurrie vd Berg
11. Johan Nap

Kamerik heeft geen moment in de wedstrijd gezeten.
Het middenveld was volledig in handen van SCH'44 en zodoende bleef één schot op de paal van Wolther Kassies eigenlijk het enige wapenfeit.
Kamerik had niet alleen ontzag voor de "Hamelenaren", maar ook angst.
Het durfde niet op te bouwen, ook als er wel kans toe was.
Veel lange ballen waren het gevolg, die steeds door de defensie van de thuisploeg kon worden opgevangen.

Al met al een kansloze missie, iets waar vooraf al rekening mee gehouden werd.
Enig smetje op de wedstrijd was het uitvallen van Rick Veenstra, met een op het oog zware enkelblessure.
De kans is groot dat we Rick voorlopig niet meer aan het werk zien.
Naast de langdurige blessures van Jelle den Boer, Chris Maarleveld, Luuk van Schaik en Bas Koren, komt dat dus erg ongelegen.
Tel daarbij op dat Wolther Kassies en Robert de Wit op vakantie gaan.........dan geeft dat weer kans voor anderen om de trainer te overtuigen.

Volgende week speelt Kamerik thuis tegen Zevenhoven, waarna Alphense Boys in de derde speelronde eveneens op bezoek komt.
Ach, dan hebben we die voorlopig ook maar alvast gehad.