Kamerik JO9-1 - Hazerswoudse Boys F2

10 december 2011 10:30

Luuk van Schaik

Kamerik F1/Hazerswoudse boys F2;

Na de prima bekerwedstijd van vorige week 2-4 winst stond voor vandaag de topper op het programma. Als Kamerik F1 zou winnen was de eerste plaats een feit. Onder prima weersomstandigheden begon de westrijd 7 tegen 7 dus we konden lekker door rouleren.

Het bleek dat de tegenstander niet voor niets boven aan stond want er liepen behendige voetballertjes rond.

Dat was het sein voor Kamerik F1 om de mouwen op de stropen en er vol in te gaan. Na 10 minuten hadden de jongens de touwtjes stevig in handen. En na 12 minuten ging de F1 over de linker flank er vandoor.

Prima voorzet en Jesse bleef 1 tegen 1 tegenover de keeper koelbloedig en scoorde 1-0!

Daarna bleef Kamerik F1 prima overeind. De verdediging met Bas, Lukas, Luuk en Jim stond als een huis! en als er dan toch een schot vd.

tegenstander van afstand kwam stond Gaby waar hij moest staan! (prima wedstrijd gekeept Gaby). Even later weer een aanval met Mees en Siep over de linkerkant van het veld, de bal naar Jesse, de voorzet op maat naar Bram in de spits.. Keihard schot! 2-0... Veel gejuich van de spelers en het talrijk aanwezige publiek. RUST. Prima eerste helft. Na

5 minuten in de tweede helft een misverstandje en opeens 2-1. Nu werd het toch echt weer spannend. Kamerik F1 had nog wel overwicht maar veel kansen kwamen er niet. Wat mij opviel, en dat zag je ook wel op de training en de laatste 2 wedstrijden dat de jongens knokten voor wat ze waard waren. In de laatste 5 minuten van de wedstrijd een prima combinatie van Jim, Siep en Mick kwam de bal via Mees bij Bram en de bevrijdende 3-1 binnenschoof. Einde wedstrijd.

Mees, Mick, Jesse, Lukas, Bram, Siep, Gaby, Bas, Jim en Luuk gefeliciteerd met deze overwinning. De eerste plek hebben we. Het is een feest om met jullie bezig te zijn, ga zo door. Jullie team prestatie is van grote klasse!

Scheidsrechter Luuk van Schaik prima gefloten.