Wedstrijdverslag van zaterdag 8 september 2012

E-Pupillen beker poule, E1, Groep 6 05

8 september 2012 8:30

Zevenhoven E1 – Kamerik E1

We moesten afgelopen zaterdag om 7.15 uur verzamelen bij de Schulenburg.

Dat was wel erg vroeg. We moesten om 8.30 uur spelen in Zevenhoven tegen de E1.

In de kleedkamer werd onze positie verteld en wie er als eerste wissel moesten staan.

Ik mocht op doel. Daarna gingen we warm lopen en inschieten. De wedstrijd begon.

Gelijk was Kamerik  bij het doel van de tegenstander. Er werd niet gescoord. In de tiende minuut

Was de eerste wissel. Dennis eruit en Daan Verwey erin en Collin eruit en Yoeri erin.

In de twintigste minuut werd er gescoord door Yoeri met een voorzet door Daan Verwey.

In de drieëntwintigste een hele mooie kopbal door Daan Verwey met een voorzet van

Yoeri 0-2 voor Kamerik. Met 0-2 de rust in. In de kleedkamer kregen we een standje omdat

we  afgelopen woensdag ons hadden misdragen bij de training. (gelukkig was ik daar niet bij)

Op naar de tweede helft. In de eerste minuut weer een doelpunt voor Kamerik.

Door Yoeri met behulp van Jasper. In de zesde minuut alweer Yoeri 0-4 met behulp van Daan Schalkwijk. Daarna nog veel kansen gehad maar het lukte niet om te scoren. Maar in de vijfentwintigste minuut een tegen doelpunt. 1-4. Het was een leuke wedstrijd.

Jordi Rosier

(correctie: 1e doelpunt komt op naam van Daan Verweij, volgens Yoeri was de bal al over de lijn)