Verslag Kamerik - TAVV Langeraar ( 10- 3 ) van Dennis

Assist: Jordi Rosier

E-Pupillen beker poule, E1, Groep 6 05

22 september 2012 10:15

Zaterdag zijn we gaan voetballen in Langeraar tegen TAVV, na kort overleg begon de wedstrijd na enkele minuten scoorde Yoeri de 1 ste goal en daar bleef het niet bij hij was goed in vorm.

Voor de rust was het 1-5 voor ons. In de rust werden onze plekken besproken (met behulp van de gogo's) zodat we wisten waar we moesten staan. Na de rust volgde er nog meer doelpunten van Yoeri, Daan, en Dennis, in totaal werden er 10 goals gescoord in het doel van TAVV er was nu een beter samenspel. Ik vond het een leuke wedstrijd om te spelen en als we dan winnen is het nog leuker op naar de volgende wedstrijd. O ja joël vergat zijn jas nog toen moesten ze weer terug rijden gelukkig hing hij er nog.