Bekerwedstrijd Velo 4 - Kamerik 4

VELO 4

Mannen, 4, Groep 7 3

26 maart 2013 20:00

In de competitie gaat het erg voortvarend met ons Kamerik 4, ook in de beker hebben we nog nooit weten van een nederlaag gehoord.
Deze avond, 26 maart morgen naar Wateringen om te ballen tegen Velo 4, de huidige nummer 3 van hun competitie.
Kortom dit kan een heet avondje worden.
Omdat David geschorst is en Gerard moet trompetteren nemen wij Kwellie (Gerben) mee.
De eerste helft beginnen Heinrich Tokloss (Maarten), Joris en Jorn op de bank.
In het begin is het aftasten en doen wij niet voor elkaar onder.
Gerben is als rechtshalf ouderwets op dreef met een paar prachtige voorzetten waarmee wij helaas niets konden doen.
Velo heeft de eerste helft 1 echte kans gehad maar deze werd gepareerd door de Kamerikse defensie.
De 2e helft start Velo veel belovend door ons meteen onder druk te zetten, in echte grote kansen resulteert dit echter niet.
Naarmate de 2e helft vordert krijgen wij ook weer zo onze mogelijkheden, dit resulteert in een grote kans voor Johannes, oog in oog met de keeper lobt hij de bal erover heen maar de keeper tikt hem nog net iets aan waardoor de bal overvliegt.
1 minuut voor tijd komt de grootste kans van de wedstrijd, KD schiet de bal uit een scrimmage tegen de paal!
De wedstrijd eindigt in 0-0 dus mogen we strafschoppen gaan nemen.
Velo wint de toss en begint aan de penaltyreeks.
Velo maakt de eerste dus aan onze topscoorder Johannes de eer om ons naast Velo te zetten, helaas pakt hun keeper de bal.
Doordat Velo er ook nog 2 mist (Frans stopt deze) en Kamerik alles verder maakt moet Tim "Graziano" Benschop zijn strafschop maken om verder te bekeren.

Hij doet dit en wij bekeren door en gaan naar de Kwartfinale.

Wij zijn benieuwd tegen wie we nu moeten en hopen een keer op een thuiswedstrijd.

We blijven in de strijdt om de Dubbel!

Groeten,

Frank