19 oktober 2013: ARC C4 - Kamerik C1 2-1

ARC C4

C-junioren, C1, Groep 4 04

19 oktober 2013 10:30

De laatste bekerwedstrijd, de kraker tegen de koploper, moesten we tegen ARC C4. De wedstrijd begon om 10:30 uur. Nadat beide teams eerst wat warmloopoefeningen gedaan hadden, floot de scheids voor het begin van de eerste helft.

Kamerik mocht de aftrap nemen. Na goede combinaties van Kamerik bleek dat ARC toch moeite had, maar Kamerik kon steeds nét niet scoren. De stand bleef op 0-0 totdat ARC een goede kans had en gelijk toe kon slaan met een netjes binnengeschoten doelpunt! 1-0 ARC. Kamerik wist maar niet het net te vinden, maar was duidelijk de sterkere ploeg in deze spannende 1e helft! In de 2e helft kwamen Tim en Jerrel erin, Jerrel in de aanval en Tim op het middenveld. In de 2e helft had ARC goed samenspel en goede kansen. Daaruit konden ze uiteindelijk de 2-0 maken, toen begon Kamerik goed fel te worden en hadden mooie kansen. Na een prachtige vrije trap van Noah lag de bal eindelijk in het doel van de tegenstander, 2-1! Toen ging het heel gelijkmatig op, maar ARC wist de mooie combinaties te maken. Kamerik probeerde het via de lange bal, maar de verdediging van ARC wist het goed op orde te houden achterin. in de 50e minuut probeerde Richard een sliding te maken, alleen kwam die sliding niet op het goede moment en was het niet op de bal maar op de man, met 2 gestrekte benen. Richard is (gelukkig) heel licht gestraft en kreeg alleen een waarschuwing, het had eigenlijk wel rood moeten zijn. Maar goed, met nog maar 5 minuten op de klok wist Kamerik toch nog mooi samenspel te creëren, maar was ARC duidelijk de betere ploeg. ARC was de verdiende winnaar en won dan ook met 2-1. Maar toch prima gevoetbald Kamerik, klasse!

Heel veel succes ARC in de 3e klasse!

Jerrel