Kamerik C1 - Floreant C2

14 september 2013 11:15

M. v.d. Moolen

Zaterdag 14 september,

We moesten om half 11 aanwezig zijn dus konden we redelijk uitslapen. Toen iedereen er was konden we gaan omkleden en aan de warming up beginnen. Om kwart over 11 stonden we allemaal op het veld en kon de wedstrijd beginnen. We begonnen en goed en even later kreeg Jerrel een diepe bal, nam aan, ging om de keeper heen en scoorde. Een uitstekende openingsgoal. Daarna werd het spel iets slapper, maar we pakten het goede begin weer op en na een goed actie en pass van Michel scoorde Jan Dirk. Na een paar kleine kansjes voor de tegenstander floot de scheids af en gingen we met een goed gevoel en een 2-0 voorsprong de rust in.

In het begin van de tweede helft voetbalden we slecht en maakte de tegenstander 2-1. Maar we gingen er weer voor vechten en maakten dankzij weer een uitstekende goal van Jerrel 3-1. Even later kreeg de tegenstander nog een penalty en maakten 3-2. Daarna was het nog effe spannend maar we hielden goed stand en wonnen! We hebben nu twee wedstrijden gewonnen en we gaan ons maandag weer klaar maken voor de derde wedstrijd!

Jan Dirk