Zaterdag 21 September, TOGB C4 - Kamerik C1 0 - 7 (0 - 2)

TOGB C4

C-junioren, C1, Groep 4 04

21 september 2013 15:00

De uitwedstrijd tegen TOGB C4 begon pas laat in de middag om 3 uur daardoor hoefde we pas om half 2 aanwezig te zijn bij vvKamerik om daarna naar Berkel en Rodenrijs te rijden. Eenmaal aangekomen hebben we ons omgekleed en gingen we snel de warming-up doen. In het begin van de wedstrijd liep het bij beide teams niet lekker, de combinatie lukte niet en de bal moest meestal met een lange bal naar voren. We kregen steeds meer grip op de wedstrijd en Noah maakte toen ook de 0-1 met een afstandsschot. Na de goal creëerde we veel kansen maar geen één viel in het netje. Aan het einde van de eerste helft kreeg Jan-Drik een hoge diepe die hij keurig meenam en hij tikte hem netjes langs de keeper: 0-2. Een aantal minuten later floot de scheidsrechter af en gingen we terug naar de kleedkamer.

Eenmaal begonnen aan de tweede helft was het meteen raak Jan-Dirk scoorde de 0-3 na een mooie dribbel. Na de 0-3 heeft TOGB geen goede kans meer weten te creëren. We speelde alles goed uit en alles lukte behalve scoren maar daar kwam na een kwartier verandering in want na een mooie dribbel van Jerrel kreeg Michel de bal voor open doel:  0-4. Twee minuten later was het weer raak, Noah omspeelde de keeper na een mooie dribbel en tekende voor de 0-5. Meteen na de aftrap wist Richard de bal te onderscheppen om hem uiteindelijk aan Michel te geven die alweer de 0-6 maakte. Toen ging het er weer wat rustiger aan toe. Aan het einde van de wedstrijd kregen we nog we nog een vrije trap die er op klungelige wijze door de tegenstander in hun eigen doel werd gewerkt. Enkele minuten later floot de scheids af en hadden we mede dankzij invaller Tim, onze vlagger Ingrid en natuurlijk coach Sjoerd de wedstrijd dik verdiend gewonnen en konden we eindelijk naar huis.

Richard Eveleens