Ruime zege Kamerik C1 op NSV C1 6 - 0 (2 - 0)

NSV '46 C1

Tim Verweij (schot)
Assist: Lucas Koren
Joep van Schaik (intikker)
Koen van Schaik (penalty)

C-junioren, C1, Groep 4 04

28 september 2013 14:30

H. Hijman

We moesten om half drie thuis tegen NSV voetballen. Na we het omkleden en de warming up konden we de wedstrijd beginnen. Tim viel weer bij ons in en scoorde al na tien minuten onze de eerste goal.  Daarna had de tegenstander een paar kansen, maar scoorde niet. We gingen weer wat beter voetballen en Michel scoorde na een diepe bal van Lucas de 2-0. Na de rust kregen  we met Jacco een extra invaller, omdat Noah in de eerste helft geblesseerd was uitgevallen en niet meer mee kon voetballen. We begonnen de tweede helft goed en Joep scoorde al snel de 3-0.  Na deze goal ging het wat moeizamer en zette de tegenstander wat meer druk. Maar wij konden er af en toe toch uitkomen en kregen na een tackle van de tegenstander in hun strafschopgebied een penalty.  Koen mocht hem nemen en schoot raak in de linkerhoek.  Snel na de penalty scoorde Jan-Dirk en vlak daarna Michel de 5-0 en 6-0. Een paar minuten later vloot de scheidsrechter af en was 6-0 een mooie eindstand.  Tim en Jacco bedankt voor het invallen!  We hebben tot nu toe alles gewonnen en gaan er alles aandoen om volgende week weer te winnen.

Mees