Kamerik C1 - Sportlust'46 C3

C-junioren, C1, Groep 4 04

12 oktober 2013 14:45

H. Hijman

Het is zaterdagmiddag 13.45 uur. Langzaamaan druppelen de spelers van Kamerik C1 het terrein op om vandaag de wedstrijd tegen Sportlust C3 te spelen. Volgens velen waren de belangen erg hoog. Klasgenootjes, vrienden en zelfs vriendinnetjes die kwamen kijken.
Om 2 uur was iedereen aanwezig en gingen de mannen omkleden. Toen iedereen klaar was gingen ze warmlopen en om kwart voor 3 gingen we beginnen.

Om kwart voor 3 word netjes de wedstrijd afgetrapt onder toeziend oog van vele toeschouwers zowel van Kamerik als van Sportlust. De wedstrijd is een gelijkopgaande wedstrijd met aan beide kanten wel wat kansjes maar nog niet hele grote kansen. Laatste kwartier van de 1ste helft wordt Kamerik sterker en dan blijkt uit de aantal grotere kansen die gaan ontstaan. Op slag voor rust kom er met een juiste steekbal op Michel en gat achter de verdediging van Sportlust en Michel houdt zijn hoofd koel en maak deze bal netjes af. 1-0. Na dit doelpunt gingen we eigenlijk meteen rusten.

Na een praatje in de rust en wat kleine aanpassingen. Gaan de mannen weer gemotiveerd naar buiten want ja, wie wil er nou van Sportlust verliezen. Als snel blijkt dat Kamerik op zoek gaat naar het 2de doelpunt maar Sportlust gaat ook op zoek naar een doelpunt. Het was zo spannend dat er zelfs nog vuurwerk werd afstoken. Her en der gingen de beste wensen al langs de zijlijn. De laatste 10 minuten van de wedstrijd was Sportlust sterker en ging toch op zoek naar het doelpunt voor het gelijkspel. Deze is niet gevonden. Door de werklust die iedereen mee bracht van Kamerik hebben we deze wedstrijd met 1-0 gewonnen door een doelpunt van Michel. Welverdiende complimenten mannen. Volgende week een heuse topper op de velden van ARC. De nummer 1 tegen de nummer 2.

Sjoerd