2 November 2013: Woerden C2 - Kamerik C1

Woerden C2

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 19

2 november 2013 14:30

De eerste competitie wedstrijd, nu gaat het beginnen de competitie we hebben er zin in.
We moesten tegen Woerden C2 en we dachten die moeten we nou eens verslaan na al
die gelijke standen, en hebben voor de zekerheid een extra man (Mick Beer) meegenomen
dus we gingen er heen met een goed gevoel. Toen we eenmaal aankwamen zagen we al
een paar van onze tegenstanders staan waaronder mijn man (1.20). Toen we klaar waren
met omkleden gingen we naar het veld warmlopen en even later kon de wedstrijd beginnen.
We stonden allemaal op onze vertrouwde plekjes. De eerste helft begon goed voor ons na ongeveer 10 minuten scoorde Jan-Dirk de 0-1 binnen een lekker begin. Langs de kant werd al gezongen 10 10 10. Maar na veel gestuiter op het veld bleef het in de eerste helft toch maar 0-1.

De tweede helft begon met een enorme kans voor Jan-Dirk maar helaas ging deze er niet in.
Na vele kansen kwam er na een hoekschop de verlossende 0-2 van Joep. Daarna wederom vele kansen van onze kant, en uit eindelijk kwam Jerrel tot scoren 0-3 en later zelfs nog tot 0-4. Een goed begin voor de nieuwe competitie.

Sjors Kooijman

PS: heeft iemand een zwart shirt met oranje opdruk gevonden?