Wedstrijdverslag vvkamerik C1 - Unio C2

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 19

9 november 2013 10:00

Nederlof, G.

Zaterdagochtend, 09:45, iedereen was er en had er zin in! Om 10 uur konden we ten strijde trekken tegen Unio C2. Sjoerd vertelde de opstelling in de kleedkamer: Mees en Sjors de backposities, Lucas en Roy in het midden, Joep, Noah en Tijs op het middenveld en Jerrel, Jan-dirk en Michel in de aanval. Richard zou even beginnen als wissel.   Tijdens de warming-up kreeg Tijs last van zijn migraine... Richard dus in de basis!

De wedstrijd kon beginnen. Het fluitsignaal klonk en Unio nam de aftrap. Het eerste doelpunt kwam van de voet van Jan-Dirk, assist van Michel, 1-0 voor Kamerik! 5 minuten later zette Michel de bal voor en werd afgerond door een speler van Unio, ongelukkig doelpunt maar wel 2-0! Na een paar kleine kansjes voor Unio trapte Lucas de bal maar naar voren, Jan-Dirk ging diep, maakte een paar bewegingen en scoorde! 3-0! Eind eerste helft zag Jan-Dirk Michel diep lopen en gaf vanaf de middenlijn een prachtige assist op Michel, die goed aannam en hem zeer fraai afrondde! 4-0 met rust en we speelde prima!

2de helft kwam heel moeizaam op gang en Unio had meer balbezit. Na een ongelukkige handsbal van Sjord kwam er een penalty voor Unio, 4-1. Niet heel veel later speelde Lucas een diepe bal op Jan-Dirk die hem heel mooi afrondde met zijn chocoladebeen. Er werd een speler van Unio 10 minuten uitgestuurd voor commentaar op de scheidsrechter. Even later werd Lucas er ook uitgestuurd voor een gevaarlijke sliding (die op de bal was!!!) We kregen nog wel een paar kansen maar wonnen uiteindelijk met 5-1!

6 punten uit 2 wedstrijden in de 3de klasse is wel een complimentje waard. Sjoerd vertelde dat hij zeer tevreden was over heel de wedstrijd! We hebben goed gevoetbald! Nu op naar een oefenwedstrijd tegen SC Woerden en zaterdag een veel te vroege wedstrijd tegen Sportlust! Op naar de 9 punten!

Lucas Koren