Kamerik C1 - Sportlust '46 C2

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 19

16 november 2013 8:30

Kats, L.

Het was zaterdagnacht om 8 uur en we stonden alweer met z´n allen op het veld en we hadden er zin in. We zouden Sportlust C2 treffen op het veld. Van Sjoerd mochten we gaan omkleden na een minuutje of tien stonden we op het veld warm te worden (wat nog al moeilijk ging met die kou). De opstelling deze wedstrijd was: Koen op doel, Sjors en Mees waren de backs, Lucas en Roy staan centraal achterin, het middenveld was: Jan–Dirk, Noah en Richard, Voorin stonden: Michel, Jerrel en ik.

De wedstrijd begon en we voetbalde goed. We creëerden kansen en door een prachtig schot van Jan-Dirk kwamen we op voorsprong. Het bleef spannend en we gingen met 1-0 de rust in. Sjoerd vertelde dat we lekker moesten blijven voetballen zoals we dat deden.

Het fluitsignaal klonk en we begonnen aan de 2de helft. Het was in het begin van de 2de helft erg spannend en Sjoerd kreeg het bijna aan zijn hart maar gelukkig kwam Noah met een mooi schot van afstand. De 2-0 lag er ook in. We gingen weer lekker voetballen en zo kwam ook de 3-0, weer van Jan-Dirk. We bleven lekker voetballen en zo werd het ook 4-0 door Noah. Helaas maakten hun ook nog een doelpuntje. 4-1 was de uitslag. Goed gespeeld en weer 3 punten binnen. 9 punten uit 3 wedstrijden in de 3de klasse.

Joep