Kamerik C1 - Rohda C2

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 19

14 december 2013 12:15

Moolen, v/d W.

Om half 12 stond iedereen klaar om weer een potje te voetballen. Na het omkleden en de warming up klonk om 12.15 uur het fluitje van de scheidsrechter. Na een wat minder begin kwam Rohda op voorsprong dankzij een penalty na een overtreding van Lucas, maar in de 9e minuut kwam er een lange pass van Lucas die aankwam bij Jan Dirk en die maakte het keurig af. 1-1.

Na het doelpunt werden we sterker en gingen we beter voetballen en in de 14e minuut kreeg Jerrel de bal en die ging z’n mannetje voorbij en hij schoot de bal netjes in de hoek. 2-1.

Na de 2-1 kregen beide teams kansen en ging het gelijk op, maar in de 34e minuut kreeg Noah de bal en die schoot de bal in het doel. 3-1.

We gingen met 3-1 rusten en na een praatje van Sjoerd begonnen we aan de 2e helft.

Rohda begon sterk aan de 2e helft en kreeg een paar goede kansen maar in de 45e minuut maakte Jan Dirk een actie en hij kwam een op een met de keeper en hij maakte zijn 2e van de wedstrijd. 4-1.

Na de 4-1 drong Rohda meer aan en ze werden sterker en kregen meer kansen, en na een voorzet kreeg Noah de bal tegen zijn voet en ging het doel in, hij zat er wel lekker in. 4-2.

Na de 4-2 dacht Rohda dat er nog wat te halen viel, wij gingen wat minder voetballen en hun kregen meer kansen. Het werd 4-3 en uit een corner werd het na een mooie kopbal 4-4.

Dit was ook de eindstand. Tim en Oscar bedankt en nu hebben we 3 weken rust.

Michel