18 januari: ARC C4 - Kamerik C1 1-0

ARC C4

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 19

18 januari 2014 12:30

Zaterdag 18 januari staat Kamerik C1 al vroeg klaar bij de Schulenburg om te vertrekken richting Alphen. We spelen vandaag tegen ARC C4, een ploeg waar we in de beker ook al tegen gespeeld hebben, we hebben de wedstrijd in de beker

2-1 verloren, en waren er dus op gebrand om deze keer wel te winnen! Jammer genoeg waren Lucas en Jerrel geblesseerd, maar Tim en Justin zijn gekomen om ons te helpen.
Nadat we omgekleed waren, de opstelling bekend werd gemaakt, en de warming-up gedaan was, werd duidelijk dat er een paar mannen last hadden, maar ze zijn toch gestart.
De eerste helft leek Kamerik het betere elftal te zijn, maar ze maakten hun 1 op 1 kansen niet af.( Ik noem geen namen ;) )

In de rust werden we nog eens toegesproken door Sjoerd, en we konden weer verder.
Snel nadat we begonnen waren, bleek dat Tijs te veel last van zijn knie had, en hij werd gewisseld. ARC begon meer tegenstand te bieden, en we kregen het moeilijk.
Het bleef lang gelijk, totdat ARC een voorzet langs koen kopte. Een zure goal maar iedere goal telt.

Vervolgens vielen er nog kansen aan beide kanten, maar een doelpunt bleef uit. Totdat Tim ineens op de keeper afgaat, hij tikt de bal langs de keeper, en word in het strafschopgebied onderuit gehaald door een ARC verdediger, Tim heeft pijn en kan niet meer verder, Tijs moet ondanks zijn zere knie toch verder. En net als iedereen denkt dat we wel een penalty mee krijgen, zegt de scheidsrechter dat er niets aan de hand was! Jammer voor Kamerik. Zelfs toen we achterin een op een gingen spelen, lukte het niet om de b
al in het doel te krijgen.
Een zure wedstrijd voor Kamerik die eindigt in een 1-0 verlies.
Al met al een felle wedstrijd, waar zeker spanning aanwezig was, met arbitrage die beter had gekund.

Bedankt Tim en Justin, op naar VEP.

Tijs van Schaik