1 maart 2014: UNIO C2 - Kamerik C1

UNIO C2

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 19

1 maart 2014 8:30

Zaterdag 1 maart 2014 moesten we half 8 aanwezig zijn om een potje voetbal tegen Unio te spelen. We wilden natuurlijk niet voor niets zo vroeg uit bed, dus hadden we met zn allen besloten om te gaan winnen!

Eenmaal aangekomen bij Unio gingen we omkleden en de warming-up doen. Om half 9 stonden we klaar om te beginnen, en al redelijk vroeg pakten we de voorsprong via Michel die de bal er (met een beetje geluk misschien)met zn linker er in schoot.

We speelden veel met de lange bal, en voetbalden niet echt zo als wij dat kunnen. Vlak voor rust kreeg ik (Jan Dirk) een diepe bal, sprintte een stukje, kapte en scoorde 2-0! Een goal die er al wel een beetje aan zat te komen. Na de goal was het gelijk rust.

Na wat woorden van Sjoerd gingen we weer vol vertrouwen de tweede helft in. Het voetballen ging wel wat beter in de tweede helft. En we kwamen in de 49ste minuut op 3-0 dankzij een goede goal van Tim. Daarna ging het vrij makkelijk, en Tijs dacht: ‘Ik gun die jongen ook wat, dus ik lever die bal maar in bij m.’ dat werd dus de 3-1. Maar we gingen gewoon door en lieten onze koppies niet hangen. En in de 55ste minuut maakte ik weer een doelpunt, via een afstandsschot. Tim en Oscar bedankt voor het invallen! En wij gaan vol goede moed voorbereiden op de volgende wedstrijd!

Jan Dirk