Sportlustc2-kamerikc1

Sportlust '46 C2

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 19

22 maart 2014 11:00

We moesten om 11 uur voetballen tegen Sportlust. Lekker dichtbij, dus gingen we met de auto. Er waren veel supporters uit Kamerik meegereisd om ons aan te moedigen. Ook was iedereen van ons aanwezig dus kon, na een pasjescontrole, de wedstrijd beginnen.

Sportlust speelde met 2 spitsen wat wel wennen was, maar we pakten het al snel op. Jan Dirk scoorde dan ook al in de zesde minuut op aangeven van Michel, die met een gekneusde rib en een aspirientje speelde. Na deze goal kwamen we zelfs al snel op 0-3, door twee assists van Noah scoorden Michel en weer Jan Dirk. Hierna verslapten we iets en lukte het Sportlust om de 1-3 te scoren.

Na de woorden van Sjoerd dat het beter moest en we hen niet op 2-3 moesten laten komen, begon de tweede helft. Tijs had last van zijn knieën en werd gewisseld voor Jerrel.  We maakten de woorden van Sjoerd al snel waar: Noah kon scoren met een afstandschot na een blunder van de keeper van Sportlust die de bal door zijn handen liet glippen.

In de 46ste minuut maakt de Jan Dirk zijn derde doelpunt van de dag en bepaalde de eindstand op 1-5. Daarna vielen beide ploegen nog aan, maar er werden geen doelpunten meer gemaakt. Roy speelde echt heel erg goed en werd na afloop uitgeroepen tot man of the match!

Nu op naar de volgende topper, thuis tegen Jodan Boys!

Mees