Kamerik C1 - Jodan Boys C4 2-3

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 19

29 maart 2014 14:30

Vliet, van M.

Het is zaterdagmiddag rond half 2. Langzaam aan druppelen de spelers van Kamerik C1 het sportpark op. Vandaag een belangrijke wedstrijd, koploper Jodan Boys komen op ons complex. Vorige wedstrijd was een spannende pot. 1-3 verloren. We stonden beide boven aan en er werd toen als echte mannen gevoetbald. Het was een heerlijke pot alleen heeft Jodan Boys aan het langste eind getrokken.

Richard heeft eerst een wedstrijd gevoetbald bij de C2. Uiteraard mochten wij 2 mensen van de C2 lenen. Dit was omdat Tijs geblesseerd is. Oscar en Tim nogmaals bedankt voor het invallen.

In de kleedkamer was de spanning te voelen. Dit zou een serieuze wedstrijd worden. Uiteraard werd er al van te voren gesproken over de snelle linksvoor.  Gelukkig was voor Kamerik deze jongen naar de C2 van jodan Boys gegaan. Na een goede warming-up werd er afgetrapt om 14:30 op het sportcomplex.

Er wordt vanaf minuut 1 duidelijk dat beide teams hier waren om beide te winnen. Er werd als echte mannen gevoetbald en Kamerik voetbalde veel op de helft van Jodan Boys. Kamerik kwam op een 1-0 voor sprong door een doelpunt van Koen. Koen kreeg een assist van Noah. Koen vloog richting het doel met een mooie sprong.  Met een 1-0 voorsprong rusten.

Na wat wisselingen in het team na de rust. Werd er afgesproken dat we snel de 2-0 zouden maken dan snel uitlopen op de tegenstanders. Elkaar even een peptalk gegeven en op naar de 2de helft.

Zoals afgesproken kwam kamerik op 2-0 door een doelpunt van Jan-Dirk die door een assist van Michel. Kamerik was opgelucht. Jodan Boys ging er vol voor na het Kamerikse doelpunt. Die dachten wij kunnen er nog voor gaan. Zo zegt zo gedaan. 2-1, 2-2, 2-3.

Jodan Boys heeft wilskracht getoond en staan nu voor op ons. Met nog enkele minuten te spelen. Probeert Kamerik op zoek te gaan naar de gelijkmaker.  Helaas is dit niet gelukt. De mannen van Kamerik baalden, maar er zijn zeker ook mooie dingen laten zien. Uiteraard werden de ouders die in grote getale langs de lijn stonden bedankt voor de mannen van Kamerik C1.

Volgende hebben wij vrij. 12 april ontvangen wij ARC op ons complex en deze wedstrijd gaan we alles weer geven om een hele mooie wedstrijd van te maken.

Hopelijk staan er weer een hoop ouders langs de lijn.

Oscar en Tim bedankt voor het invallen.

Sportieve groeten,

Sjoerd