De eerste 3-punter.

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse D

20 september 2014 15:00

Obradovic, P.

In de uitwedstrijd aan de andere kant van het land begon ons 1e elftal voortvarend. Een dubbele voorsprong werd genoteerd binnen 8 minuten, na goals van Chris Maarleveld (goed voorbereidend werk van Jelle D.) en een knullige eigen goal van Dilletant. Tussendoor keurde de belabberd fluitende scheidsrechter P. "Ik-Vond-Mijzelf-Wel-Goed" Obradovic echter een goal van Dilletant ten onrechte af, nadat er uit een indirect vrije trap was gescoord. De bal werd echter door meerdere Kamerikse spelers aangeraakt en had dus moeten tellen. Net na het half uur scoort Kamerik ook nog de 0-3, waarmee Kamerik op rozen zat. Opnieuw Chris, die geheel vrij kon inkoppen uit een vrije trap van Bas. Vlak voor rust kreeg Dilletant de ultieme mogelijkheid om terug in de wedstrijd te komen, nadat Marcel een penalty veroorzaakte. Deze werd prima ingeschoten en dus was de ruststand 1-3. Direct na rust werd het zelfs weer een wedstrijd, nadat door miscommunicatie in de verdediging Dilletant de 2-3 maakte. Hierna golfde het spel op en neer, waarbij rond de 75e minuut Jelle den B gelukkig de wedstrijd op slot gooide na een prima aanval. Dilletant kon in de blessuretijd nog slechts een 3e treffer maken, maar dit was niet genoeg. Kamerik wint en komt daarmee in de middenmoot terecht. Volgende week wacht een thuiswedstrijd tegen SV Noordeloos.