Siveo B1 - vvKamerik B1

Assist: Jelle de Wit

B-junioren, B1, Groep 4 08

13 september 2014 12:30

Om 12:30 begon de B1 van Kamerik tegen de B1 van Siveo, altijd spannend. Kamerik begon de wedstrijd sterk, had veel balbezit en goede aanvallen. De eerste goal viel dan ook snel, uit een corner van Jelle kopte de niet al te kleine Tim de bal perfect in de hoek waardoor er 1-0 op het scorebord stond. Na de eerste treffer begon het spelbeeld te veranderen en Siveo kreeg steeds meer grip op de wedstrijd. in de 20e minuut kreeg Siveo een kans maar tijs gooide zijn hele lichaam ervoor om het schot te blokken, ondanks dat Tijs zijn handen naast zijn lichaam had werd er door te scheidsrechter een strafshop gegeven. Siveo was natuurlijk erg blij met de penalty maar ze waren vergeten dat Kamerik Koen op doel heeft. De penalty werd hart ingeschoten maar onze Koen wilde het doel graag schoonhouden en hield de strafschop op spectaculaire wijze. Ondanks dat Kamerik nog steeds voorstond begon Siveo steeds sterker te worden maar door de muur van Kamerik verdedigers kwamen ze bijna niet.

Rust, het moment dat Hein laat zien waar hij goed in is. Na een flinke preek wist Kamerik wat ze te doen stond, domineren en winnen. Na 3 minuten bleek al dat Hein het weer goed voor elkaar had. Kamerik was dominant en toen Michel weer een geniale ingeving had vloog de bal zo onderkant lat in het doel. Toen de 2-0 was gevallen gaf Kamerik het niet meer uit handen en domineerde het spel voorledig, de bal werd achterin goed in de ploeg gehouden en daarna werden mooie aanvallen opgezet. In de 63e minuut was het weer raak, na een loopactie van Jelle schoot hij de bal perfect in de zijkant van het net. Kamerik haalde na de 3-0 het tempo omlaag en speelde de wedstrijd uit. Kamerik won zeer terecht de wedstrijd van Siveo en heeft daarmee al de tweede overwinning in het bekertoernooi binnen.