VEP B2 - Kamerik B1 1-2 (1-1)

VEP B2

Assist: Jelle de Wit
Jelle de Wit (intikker)
Assist: Mick Beer

B-junioren, B1, Groep 4 08

27 september 2014 14:30

Het was 27 September 2014: Match Day Vep B2 tegen Kamerik B1.

We moesten uit voetballen tegen Vep, om half drie begon de wedstrijd. De wissels waren Noah, Mick, Daan en Stef. De wedstrijd begon, het was spannend, de bal ging heen en weer en er zaten een paar goede kansen tussen maar ze gingen er niet in. Op een gegeven moment kwam Vep aan de bal en ging via de rechter zijde aanvallen, en er kwam een schot op doel en die zat erin, het stond nu 1-0 voor Vep, hier wilde we de eerste helft niet mee afronden, dus gingen we meer aanvallend spelen en toen kregen we een hoekschop die Jelle nam en hij gaf de bal voor en er werd gescoord door Sjors met een kopbal. Het stond nu 1-1 daarna werd er goed verdedigend gespeeld door beide teams tot de rust. De tweede helft kon beginnen.

Nu zaten Noah, Sjors, Bodhi en Daan op de bank. En beide waren nog steeds aan het spelen maar op een gegeven moment was Kamerik meer aan de bal dan Vep. En er kwam weer een aanval van Mick en Jelle, Mick rende als een speer de verdedigers voorbij en gaf de bal voor op Jelle die hem er netjes in tikte. Het stond nu 1-2 Voor Kamerik. Vlak daarna werden Richard en Oscar gewisseld voor Stef en Sjors. Vep kreeg niet lang erna kansen om te scoren maar er werd goed verdedigd en gekeept en het bleef bij 1-2 voor Kamerik.
We waren er blij mee met de winst en we hopen dat we de volgende wedstrijd ook winnen.

Dit verslag is gemaakt door: Sjors Kooijman.