Kamerik B1 - Rijnstreek B1 2-2

B-junioren, B1, Groep 4 08

18 oktober 2014 12:30

Luuk Kats

Het is weer zaterdag , de dag om weer het veld op te gaan.

En de mannen hebben er weer zin in,zoals altijd.

Goed op tijd staan ze te trappelen om zich  te verkleden en als ze dan eenmaal in de kleedkamer zitten zijn ze er zo weer uit.

Op naar het veld, een flinke warming up en dan blaast de scheidsrechter voor het begin van de wedstrijd. Met de wissels op de bank gaan we ten aanval, het loopt aardig en na een paar kansen over en weer, staan we na een raar schot van Rijnstreek op achterstand 0-1. Ho wakker worden, dat gaat zo maar niet en 5 minuten later schiet Mick hem keurig in het doel 1-1 .

We gaan door en een paar minuten later schiet Jelle de bal netjes in de touwen 2-1.

Deze stand blijft staan tot de rust en we gaan een lekker bekertje limonade drinken, want het is warm dus zeer dorstig.

De tweede helft gaat beginnen en met een paar wisselingen in het veld  proberen we weer lekker te voetballen, maar het loopt niet meer en als Rijnstreek ook nog eens gelijk maakt zijn we helemaal de kluts kwijt,veel lange ballen naar voren en dat werkt niet.

Na het laatste fluitsignaal waren we blij met de 2-2 maar het was niet best.

Dit was de laatste wedstrijd voor de beker, volgende week starten we met de competitie.

Groetjes Ingrid.