Kamerik 2 - CVC Reeuwijk 2 (3-3)

CVC Reeuwijk 2

Mannen zaterdag, 2, 4e klasse 03

29 november 2014 12:00

Mark van der Moolen

Vandaag werd menig man in Kamerik wakker met een fijn gevoel in de onderbuik. Het was weer zo'n dag dat de mannen van de jongens worden gescheiden. Na de wedstrijd tegen Reeuwijk stond er een teamuitje op de planning, een teamuitje dat extra mooi zou worden als er 's middags gewonnen zou worden. We begonnen iets te laat omdat de scheidsrechter z'n fluitje was vergeten.

Al na een paar minuten scoorde Ibi na een diepe bal van Remon de 1-0. Na een fout in de opbouw keek Arie een grote kans simpel over. Aan de andere kant had Kamerik ook kansen maar het kleine keepertje in het roze pakje hield Reeuwijk in de wedstrijd. Na een kwartier scoorde Reeuwijk de 1-1 na gekloot in de opbouw. Wolther scoorde na een mooie solo op snelheid langs de zijlijn met een hard schot. Dit keerde juichte hij normaal!
Na een corner van Kamerik scoorde Joris na een bal in de kluts de 3-1. Badr probeerde de verdediging van achter uit te coachen maar was onverstaanbaar door z'n overslaande stem. Aan het eind van de eerste helft scoorde Reeuwijk uit een penalty.

Aan het begin van de tweede helft begon het zonnetje te schijnen. Reeuwijk kreeg een vrije bal die er werd ingeschoten, ze waren alleen vergeten dat die indirect genomen moest worden. Ondanks dat er een "stomme paardenlul" op het veld liep bleef het de tweede helft spannend. In de laatste minuut scoorde Reeuwijk de 3-3. Wat er 's avonds gebeurd is zullen we u besparen.